2008-09-22

jobba med människor

Idag har jag träffat:
20 fjärdeklassare
3 lärare
2 rektorer
15 begravningsgäster
3 begravningsentreprenörer
4 vaktmästare
26 konfirmander
4 ledare
3 församlingspedagoger
1 konfirmandförälder
6 frivilliga sopplagare
3 assistenter

Dessutom har jag pratat i telefon med:
3 (andra) begravningsentreprenörer
1 dopfamilj
1 funderande
2 konfirmander

Summa summarum har jag idag alltså kommunicerat, mer eller mindre utförligt, med 97 personer. Undra på att jag är trött.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mig inte en liten skara människor du varit i kontakt med!!! En promenad i tystnad, ett bad eller något annat tyst och ensamt kanske vore något... :-)

Anonym sa...

Oj, jag som känner mig slut i skallen efter ett gäng på 25åttondeklassare... :-D

Hej förresten! Har smygläst din blogg några gånger, men aldrig sagt hej, tänkte att jag skulle vara lite artig och göra det.

Maria sa...

hej monica, och välkommen hit!