2009-02-19

stilla dagar

Vi hade en härlig semester i hufvudstaden. Det är skönt med goda nära vänner.

Nu är det några dagar kvar av semestern. Jag är ambitiös och pluggar lite grann. I vardagsrummet bygger maken och dottern en legostad. Ena katten slöar på ett element, den andra funderar på hur hon ska kunna lägga sig över alla mina papper på samma gång. Ute snöar det, jag har en halvfull (japp) kaffemugg bredvid mig och i stereon snurrar Detektivbyrån. Livet skulle säkert kunna vara än bättre, men det är en smula svårt att komma på hur, så jag nöjer mig med att vara nöjd.

Och för övrigt finns det ett ställe utanför Mjölby som heter Normlösa. Dit skulle inte jag flytta *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle det inte vara lite skönt att inte styras av normer då? Jag skulle då gärna bo i Normlösa! :)