2006-02-24

läger



I morgon åker vi på läger! 38 personer (ungdomar, konfirmander och ledare) drar iväg till Jämtlandsfjällen. Åka skidor, fira gudstjänster, prata om livet... Inte det sämsta sättet att jobba!

Men:
1. En vecka borta från maken och framförallt lillan! Det kommer göra ont, men det är enda alternativet. Nu har jag lite dåligt samvete för att jag lämnar honom med 100% i en vecka, men hade de varit med hade jag både haft dåligt samvete för att jag inte ägnar mig åt dem, och för att konfirmanderna också får mindre uppmärksamhet.
2. Det har varit plusgrader och regn i Jämtland... Men det sägs att det ska snöa under helgen och bli minus igen. Hoppas, hoppas...

2 kommentarer:

Karin sa...

Hoppas ni får det hur bra som helst!

Och jag hoppas att du har planerat in kompledighet efteråt. *tittar strängt* :)

Maria sa...

ehm...joooo, inom tre månader...