2007-05-03

småsjuk och väldigt trött

Var här på jobbet till 22 igår. Förr i tiden, på det andra jobbet, var det rätt vanligt, nu är jag helt slut. Kunde ju inte släppa konfirmanderna innan deras drama var på plats, och sedan skulle jag göra klart agendan så att vaktisarna skulle kunna trycka den idag. Men ack, när jag var klar, dog kopiatorn. Ibland tror jag att apparater kan bli besatta av onda andar, och igår kväll var definitivt en sådan gång. Usch.
Men förutom det, och att jag som sagt är lite sjuk och väldigt trött, är det rätt bra just nu. Fick nycklarna till lägenheten igår, nu är den vår! Ska dit idag och titta lite, men eftersom jag har kvällsmässan i kväll blir det inget rivande idag, utan det sätter igång i morgon.

Men nu måste det väl ändå vara kaffedags snart?!

1 kommentar:

kantorn sa...

Det är alltid kaffedags! :-) Vad gäller kopiatorer så tycker jag det brukar vara så att om man verkligen verkligen verkligen behöver kopiera så funkar det inte. Har man däremot all tid i världen så är det sällan problem.

Knepigt det där med apparater....