2006-10-23

sticker upp huvudet ovanför sanden, tittar runtomkring, och dyker ner igen

Fjärde lediga dagen i sträck. Utvilad, om än ej utsövd.
Helgen medförde Stockholmsvänner på besök, vilket har varit jättekul. Inga strapatser mer än en liten sightseeingtur till Västra hamnen och det fina huset.

Men idag gav jag mig iväg på egen hand, till Louisiana och Poul Kjaerholm-utställningen. Med anledning av det länkar jag här till en av hans allra tidigaste stolar, PK 0, som dessutom råkar vara min favorit i hans produktion.
På Louisiana fanns också en fantastisk utställning med filmfoton. Enda problemet med det underbara museet är att det inte fanns mycket i matväg i den tjusiga kafeterian.

I övrigt har helgen också inneburit ett spinningpass i fredags, ett body jam-pass i söndags och i kväll ska jag på body balance. Jag är ju bara såååå bra. Och ledig i några timmar till. Aaah.

Inga kommentarer: