2007-07-02

datumen blir fel

Skriver blogginläggen så sent att det blir fel dag/datum. Typiskt semester. Det går att vara uppe sent utan att bli en zombie, alltså är jag uppe sent (men blir lite zombie i alla fall).

Nåja, dagen idag var ungefär som många andra dagar. De flyter ihop. Lite leka i parken, träffa vänner, titta tv, läsa bok, laga mat. Vädret får gärna bli bättre, så att jag kan komma igång med byggandet av slottet (måste bygga utomhus). Annars är det skönt att inte göra så mycket.

För övrigt har jag väl glömt att berätta att vi faktiskt ska iväg utomlands en liten, liten sväng, några dagar i London bara. Lite illa timat med bomber och annat jävulskap, jag hoppas att det lugnar ner sig lite under de närmaste två veckorna.

3 kommentarer:

Z sa...

ojojoj Vilken bild.
Domkyrkan i Lund? Kryptan?
Där man sjunger taizé-sånger på torsdagar? :)

Maria sa...

Japp. Precis just den. Hittade bilden på Flicker, så jag kan tyvärr inte ta åt mig äran.

Jämtlandstösen sa...

Jag känner igen det där att dagarna liksom flyter ihop på semestern. Det är lätt att ta miste på vilken dag det är, men har man semester gör det ju inte så mycket:-)
Sedan är det en mycket läcker bild du har i din blogg, nu har jag också lärt mig att det är domkyrkan i
Lund:-)