2007-07-05

men, Gud lovade ju?

Rätta mig om jag har fel (men det har jag inte), var det inte så att Gud faktiskt lovade att inte upprepa syndafloden?
Det regnar, regnar, regnar. Vatten överallt. Möllan har aldrig varit så här rent, och aldrig har jag sett så många varianter på paraplyer. Det är bara att vara glad över att man i alla fall inte är i Roskilde...
Idag var vi på biblioteket. Vi gav oss ut fullt medvetna om att det regnade, så utflykten blev ganska trevlig, om än jättejättevåt. Och så har jag handlat tapetklister, så nu ska fondväggen i hallen fixas.

3 kommentarer:

Madicken sa...

Ja, jag börjde nästan leta virke till en ark...Det räcker Nu!!!

Maria sa...

*asg* och det sköna är att vi allihop uppenbarligen är noa!

kantorn sa...

Vi har båt, men även sooooool!!!! haha.
Hela dagen har solen visat sig hos oss i skaraborg. Jag har klippt gräset och annat i trädgården.

Däremot ringde jag nyss min vän i Tollarp och frågade om hon hade drunknat. Det hade hon inte men det var på håret sa hon.....